azkabandankactim

Ya amk kızı Amerikada yaşıyorsun fiziğin güzel yaşın 16 sabaha kadar barlarda gezebiliyorsun, baban gelip ” oo hadi ama hala mı sevgilin yok” muhabbeti yapabiliyor.Annen ” bakire olduğuna inanamıyorum, aman tanrım” diyebiliyor. Mutlaka 5-6 kişilik arkadaş grubun var konserler kamplar tatiller falan. Ama hala bi depresyona girmeler efendime söyliyim bi kola faça atmalar, doğum kontrol hapıyla intihar etmeler falan. Sanki Mardinde 5 karılı adamın 10 kardeşli kızı aq

karanliktakiyakisikli:

solumdakidenizgezmis:

usengecliktenolucemyakinda:

Nxkdkslslsls sesli güldüm abi ya djdkldşs

ben de bi köşede sessizce güldüm abi ya djdkldsş

Amerikada cidden hayat hayat böyle mi yoksa filmlerde mi böyle ? Türkiyede de parası olan böyle yaşıyo zaten amerikadaki fakirlerin bizden bi farkı yok ki

ya sonuna kadar rb dkjkdkmdnjskkdskjks